Zdrowy Kalendarz Adwentowy – Wyzwanie na 24 grudnia 2017

ZADANIE 24:
Rozkoszuj się czasem spędzanym z rodziną 👪 😊
i przeczytaj : jak przetrwać święta bez wyrzutów sumienia (LINK).


Wytrwałeś razem ze mną w Wyzwaniu Adwentowym 😊
Jestem z Ciebie bardzo dumna! Myślę, że Ty z siebie również.
Za nami całe 23 dni zadań!!!

Mam nadzieję, że teraz po wykonaniu całości Wyzwania Adwentowego czujesz się lepiej- radośniej, spokojniej i lżej oraz że przekonałaś/ przekonałeś się, iż zdrowy styl życia wcale nie musi być nudny, trudny i czasochłonny.
Ważne, aby zmiany wprowadzać małymi krokami i na trwałe, dlatego mam nadzieję, że niektóre czynności weszły Ci już w nawyk i będziesz je kontynuowała/ kontynuował mimo tego, że wyzwanie dobiegło końca. Po cichu liczę też, że zachęciłam Cię trochę do zdrowego stylu życia i zaczniesz w swoich kolejnych dniach wprowadzać stopniowo kolejne zdrowe zachowania i nawyki.

Jeśli chcesz podzielić się ze mną swoimi wrażeniami oraz tym jak udało Ci się wytrwać całe 24 dni zadań zostaw swój komentarz.  Wszystkie wskazówki i uwagi na przyszłość mile widziane 😉

Dziś przygotuj się spokojnie na kolację Wigilijną, rozkoszuj się odpoczynkiem i świętowaniem
Tego Wielkiego Dnia w gronie najbliższych Ci osób!!!

Przeczytaj również wskazówki z mojego bloga: LINK

GRATULACJE!!! 😉
I WESOŁYCH ŚWIĄT !!! 😊


Komentarze

Popularne posty

„DIETA” – co tak naprawdę oznacza?

Właściwe nawadnianie – co to oznacza? Ile powinniśmy pić? – cz.1.

Szparagi zapiekane z szynką i mozzarellą